مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-27ورزشي

افتتاح اولین مرکز تخصصی انتخاب همسر در اصفهان


نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تحت عنوان «هم ره» در استان اصفهان افتتاح شد.

- اصفهان- نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تحت عنوان هم ره در استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر با حضور جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مرضیه استکی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تحت عنوان هم ره در استان اصفهان افتتاح شد.

این مرکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان کشور در شهر اصفهان برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه اندازی شده و در این مراکز مشاوره های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی ادامه دارد.

به گفته هومن هاشمی نژاد مدیر مرکز هم ره وجه تمایز این مؤسسه با دیگر مراکز همسان گزینی، ارزیابی و مداخله در حوزه توانمندسازی و مهارت افزایی فرد قبل از ورود به ازدواج است.

در ادامه مدیر مرکز هم ره ، ارزیابی و مصاحبه در ابتدای ثبت نام، برگزاری جلسات مهارت افزایی فردی، همسان گزینی و معرفی برای ازدواج دائم و همیاری فرد در مراحل مختلف خواستگاری، عقد و… را از دیگر خدمات این مؤسسه به مراجعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز تخصصی انتخاب همسر در اصفهان

افتتاح اولین مرکز تخصصی انتخاب همسر در اصفهان