مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-30سياسي

جزییات فرایند نامگذاری معابر در پایتخت


رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران با اعلام جزییات روند نامگذاری معابر تهران از فاقد نام بودن 7 هزار و 701 معبر در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نرگس معدنی پور در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت نامگذاری معابر شهر تهران با تأکید بر اینکه شهر تهران با برخورداری از 68 هزار و 862 معبر یکی از مهمترین ظرفیت های فرهنگی برای در معرض دید قرار دادن اسامی بزرگان، فرهیختگان، مشاهیر و خصوصا شهدا است، گفت: بر همین اساس تاکنون در ادوار مختلف از این ظرفیت استفاده شده و نامگذاری ها صورت گرفته است.

با توجه به آمار، هم اکنون 7 هزار و 701 معبر همچنان فاقد نام هستند که می بایست باتوجه به شرایط روز و درخواست های موجود، بررسی های لازم برای نامگذاری این معابر صورت گیرد.

وی در مورد میزان تعداد نامگذاری های صورت گرفته در معابر شهری طی ادوار مختلف مدیریت شهری، تاکید کرد: بر اساس آمار تجمیعی صورت گرفته در دوره اول مدیریت شهری 26 مورد، در دور دوم مدیریت شهری 495 مورد، در دوره سوم مدیریت شهری 3440 مورد، در دوره مدیریت شهری چهارم 1502 مورد، در دوره مدیریت شهری پنجم 914 مورد و در دوره ششم مدیریت شهری از ابتدا تا کنون 166 مورد نامگذاری را به تصویب رسانیده ایم که البته 51 مورد جدید نیز در کمیسیون تأیید شده و منتظر تصویب در صحن شورا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرایند نامگذاری معابر در پایتخت

جزییات فرایند نامگذاری معابر در پایتخت