مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-12بين الملل

تحلیلگر آمریکایی: سیاست آمریکا روز به روز کثیف تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «توماس زیتزوف» استادیار «کالج علوم سیاسی و سیاست عمومی» در آمریکا در مقاله ای در وبگاه انگلیسی «کانورزیشن» نوشت که سیاست آمریکا از زمان جنگ داخلی در این کشور به این سو بیش از پیش «کثیف تر» شده است.

- یک استاد دانشگاه آمریکایی به انتقاد شدید از سیاست آمریکا در سطح داخلی پرداخت و آن را کثیف توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، توماس زیتزوف استادیار کالج علوم سیاسی و سیاست عمومی در آمریکا در مقاله ای در وبگاه انگلیسی کانورزیشن نوشت که سیاست آمریکا از زمان جنگ داخلی در این کشور به این سو بیش از پیش کثیف تر شده است.

او نوشت: سیاست کثیف اصطلاحی است برای لفاظی های تهاجمی و اعمال خشونت های هر از چندگاه سیاستمداران علیه مخالفان سیاسی داخلی و سایر گروه های محلی بروز می دهند .

  توماس زیتزوف افزود: خطابه هایی مانند سخنرانی های دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا به طور قابل توجهی در سیاست آمریکا رایج شده است و دموکرات ها و جمهوری خواهان به وضوح عدم تدبیر خود را نشان می دهند .

این استاد دانشگاه، توهین به مخالفان را یکی از مصادیق رایج سیاست کثیف سیاستمداران آمریکایی عنوان کرد و ادامه داد: در این میان تهدید به زندانی کردن مخالفان سیاسی یا تشویق حامیان خود برای ارتکاب خشونت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر آمریکایی: سیاست آمریکا روز به روز کثیف تر می شود

تحلیلگر آمریکایی: سیاست آمریکا روز به روز کثیف تر می شود