مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-08سياسي

بازگشت 18هزار نفر از زائران به ایران/ رضایت حجاج از خدمات حج


بازگشت زائران ایرانی به کشور که از روز 13 تیر آغاز شده بود در پایان چهارمین روز انتقال به حدود 18 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست اعضای شورای برنامه ریزی ستاد مدینه امروز شنبه (17 تیر) به ریاست آیت الله محمدحسن اختری جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه برگزار و آخرین وضعیت انتقال زائران بررسی شد.

در این نشست ابتدا محمدجواد دانشیار رییس ستاد مدینه گزارشی از آخرین ورودی ها و خروجی ها به این شهر و بازگشت زائران به ایران را ارائه کرد و در ادامه مسئولان بخش های مختلف نیز گزارش خود را ارائه کردند.

به گفته محمدجواد دانشیار تا پایان روز 16 تیر 78 پرواز از عربستان به سوی ایران صورت گرفته است که 42 پرواز از مدینه و 36 پرواز از فرودگاه جده حجاج ایرانی را به کشور انتقال داده که از مجموع کل زائران ایرانی تاکنون بیش از 20 درصد به شهرهای مختلف کشور برگشته اند.

بر این اساس تاکنون 17 هزار و 830 نفر از زائران از طریق این دو فرودگاه راهی ایران شده اند که 9 هزار و 502 نفر از مدینه و 8 هزار و 328 نفر از طریق فرودگاه جده عربستان را ترک کرده اند.

رییس ستاد مدینه در ادامه گفت: تا پایان روز 16 تیر 82 کاروان که شامل 11 هزار و 722 نفر می شوند وارد مدینه شده اند تا پس از اقامتی پنج روزه در این شهر و زیارت پیامبر گرامی اسلام، ائمه بقیع و انجام زیارت دورت و مدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 18هزار نفر از زائران به ایران/ رضایت حجاج از خدمات حج

بازگشت 18هزار نفر از زائران به ایران/ رضایت حجاج از خدمات حج