مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-17اقتصادي

شورای رقابت برای بررسی دستور خودرویی رییس جمهور تشکیل جلسه می دهد


پس از دستور رییس جمهور به معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت برای بررسی و اصلاح روند قیمت گذاری خودرو مونتاژی توسط شورای رقابت، قرار است شورای رقابت در جلسه ای ویژه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رییس جمهور در جلسه  25 تیرماه هیئت دولت در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی با اعلام اینکه، شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول رییس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مأمور بررسی و اصلاح این روند کرد.

به گفته رییس جمهور اینکه در سال رشد تولید و مهار تورم یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند، قابل پذیرش نیست و دستگاه ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.

در همین راستا شورای رقابت برای بررسی ویژه دستور رییس جمهور، در روزهای آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

بنابراین گزارش، در دومین مرحله افزایش قیمت خودروهای مونتاژی که 17 تیرماه توسط شورای رقابت اعلام شد، قیمت خودروهای مونتاژی به شدت افزایش یافت که انتقادات فراوانی نسبت به این تصمیم شورای رقابت ایجاد شد.

پس از افزایش قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت، شرکت های خصوصی مونتاژکننده خودرو، در قالب اطلاعیه هایی از مشتریان خود درخواست کردند تا نسبت به تکمیل وجه یا واریز پیش پرداخت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای رقابت برای بررسی دستور خودرویی رییس جمهور تشکیل جلسه می دهد

شورای رقابت برای بررسی دستور خودرویی رییس جمهور تشکیل جلسه می دهد