مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-22سياسي

لزوم آگاه سازی عمومی درباره اعتیاد در جامعه


سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم آگاه سازی عمومی درباره اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: نقش بخشداران و دهیاران در این آگاه سازی حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری ظهر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر و روشنگری در حوزه اعتیاد نه تنها یک مأموریت برای نیروی انتظامی بلکه یک تکلیف شرعی برای همه است، زیرا وقتی عضوی از خانواده درگیر اعتیاد می شود ناخودآگاه خانواده را متأثر از ناهنجاری اجتماعی می کند.

وی افزود: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که جامعه را در ابعاد اجتماعی مختلف درگیر کرده و نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود؛ شهرداری ها همانطور که نسبت به حوزه های عمرانی پیگیر امور هستند در حوزه اجتماعی هم حساس باشند تا زمینه حیات پاک را برای شهروندان فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه بیکاری و بی تفاوتی برخی از خانواده ها ریشه اعتیاد است که باید آسیب شناسی شود و در این راستا همه باید به وظایف سازمانی و اعتقادی خود عمل کنیم، گفت: باید آگاه سازی شود زیرا در حوزه مواد مخدر سن اعتیاد به 13 سال رسیده حتی در برخی از شهرها اوج سن جوانی در بازه سنی 20 تا 35 سال درگیر اعتیاد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آگاه سازی عمومی درباره اعتیاد در جامعه

لزوم آگاه سازی عمومی درباره اعتیاد در جامعه