مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-11سياسي

لایحه حجاب در سه کمیسیون تخصصی مجلس در دست بررسی است


سومین جلسه از سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم با همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، - ایسنا/قم سومین جلسه از سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم با همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز سه شنبه 20 تیرماه 1402 در سالن همایش های غدیر قم برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در جمع مبلغان اعزامی محرم دفتر تبلیغات اسلامی، ایام تبلیغی ماه محرم را فرصتی بی نظیر در جهت نشر معارف دینی برشمرد و اظهار کرد: ایام عزاداری امام حسین علیه السلام یک ایام ویژه در کشور ایران بوده که می تواند انرژی مثبت را به جامعه تزریق نماید و کشور را تا یک سال بیمه کند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص امر تبلیغ و ضرورت توجه ویژه به آن، افزود: امر تبلیغ از منظر نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی علمای دین و یک امر نهایی بوده و تمامی فعالیت های حوزه اعم از درس، تحقیق و تفکر مقدمه این امر مهم می باشد.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه مطالب خود به ارکان موفقیت در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: در عرصه تبلیغ توجه به سه رکن افزایش معلومات ، اخلاص و استفاده از روش های مناسب از ضروریات ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب در سه کمیسیون تخصصی مجلس در دست بررسی است

لایحه حجاب در سه کمیسیون تخصصی مجلس در دست بررسی است