مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-04سياسي

مطالبه گری در راس فعالیت خبرنگاران باشد


شهرکرد_نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه گری و حل مشکلات در راس فعالیت خبرنگاران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در روایت آمده چهار روز به عنوان روزهای برجسته معرفی شده اند که شامل عید قربان، عید فطر، روز جمعه و عید غدیر هستند.

وی افزود: عید غدیر در بین اعیاد ذکر شده چون ماهی درخشنده است تشییع هر چه دارد و هر چه بخواهد به آن دست یابد باید از عید غدیر بهره ببرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زندگی ما باید بر محور ولایت باشد کمااینکه اگر این گونه نباشد زندگی مان تباه می شود.

نکونام عنوان کرد: هر چه می توانیم باید حق غدیر را ادا کنیم، در قلم زدن ها در بیان واقعیت های آن و نقشی که می تواند در جهان بشری ایفا کند و تمدن اسلامی را شکل دهد با قلم های شیوا، روان، کارهای هنری و… این حق را بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که باید در نگاه اول و در دل اصحاب رسانه باشد این است که در چیزی که به آن علم ندارد وارد نشود و قلم نزند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انسان در قبال هر آنچه که انجام می دهد در محضر خداوند باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری در راس فعالیت خبرنگاران باشد

مطالبه گری در راس فعالیت خبرنگاران باشد