مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-09سياسي

وزیر ارتباطات به سئوالات و مطالبات مردم پاسخ داد


وزیر ارتباطات برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت بی واسطه به سئوالات و مطالبات مردم پاسخ داد.

- وزیر ارتباطات برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت بی واسطه به سئوالات و مطالبات مردم پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای دستور رییس جمهوری به وزرا، معاونان و مدیران دولتی به منظور گفت وگوی مستقیم با مردم، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز (یکشنبه، 18 تیر) در برنامه پاسخگویی برخط و ارزیابی عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در مرکز ارتباطات مردمی برگزار شد، حضور یافت به سوالات مردم پاسخ گفت.

زارع پور با اشاره به ظهور هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، گفت: با آمدن فناوری های جدید چون اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، خانه هوشمند، شهر و کشور هوشمند به وجود می آید بنابراین در چنین شرایطی اگر کشوری از خود سکوها و دارایی های دیجیتال نداشته باشد، انگار موجودیت ندارد و عملا دیگران از خارج کشور برای او تصمیم می گیرند.

وی افزود: تصور کنید که به جای پلتفرم های جابه جایی مسافر بومی همچون اسنپ و تپسی نسخه های آمریکایی مثل اوبر در کشور فعال بودند و اگر این سکوهای خارجی فقط یک نصف روز نمی خواستند که در کشور سرویس دهند، چه شرایطی به وجود می آمد؟ حتما میلیونها نفر دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات به سئوالات و مطالبات مردم پاسخ داد

وزیر ارتباطات به سئوالات و مطالبات مردم پاسخ داد