مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-24سياسي

برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در سیستان وبلوچستان


معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان باران وحی ویژه مددجویان کمیته امداد در سطح استان برگزار می شود.

- برگزاری جشنواره قرآنی "باران وحی" در سیستان وبلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان "باران وحی" ویژه مددجویان کمیته امداد در سطح استان برگزار می شود.

سیدمحمدعلی حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه سها، منوی سامانه هم گروه، همراه با جوایز ارزنده و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان افزود: این جشنواره در سه گروه آوایی، مفاهیم و هنری و در سه گروه سنی زیر 12 سال ، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال اعم از دختر و پسر برگزار می شود.

وی گفت: رشته های این دوره از مسابقات شامل تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح خوانی، فهم قرآن، صحت قرائت نماز، دعاخوانی، اذان (ویژه برادران)، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه گویی، نقاشی، خوشنویسی و مداحی می شود که همه رشته ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در سیستان وبلوچستان

برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در سیستان وبلوچستان