مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-19سياسي

عزاداری 30 هیأت پایگاه های بسیج محلات محمدشهر در ماه محرم


فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه(ع) از برپایی 30 هیأت عزاداری در پایگاه های بسیج محلات محمدشهر در ماه محرم الحرام خبر داد.

- کرج- فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه(ع) از برپایی 30 هیأت عزاداری در پایگاه های بسیج محلات محمدشهر در ماه محرم الحرام خبر داد.

سرهنگ احسان جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شعار زیبای و پر محتوی محرم امسال، در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم عنوان شده است و از آن جا که منسوب به سیدالشهدا (ع) است، زیباتر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص) یا علی من و تو پدران این امت هستیم و به تب حضرت سیدالشهدا (ع) نیز پدر معنوی امت شیعه و انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه (ع) محمدشهر با بیان اینکه اگر ما لایق باشیم، می توانیم به عنوان یک خانواده زیر خیمه امام حسین (ع) جمع بشویم، تصریح کرد: این شعار هم به اصل خانواده و هم به اینکه ما می توانیم به فضل حضرت عضوی از خانواده اهل البیت (ع) باشیم اشاره شده است و وحدت مسئله ای است که به عنوان مرکز اصلی این شعار به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه بسیجیان مانند دیگر مردم و به عنوان یک مسلمان و یک شیعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ کربلا دارند، اذعان کرد: بسیجیان نیز همانند دیگر اقشار جامعه در ابتدا وظیفه به جا آوردن سنت ائمه (ع) را برعهده دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری 30 هیأت پایگاه های بسیج محلات محمدشهر در ماه محرم

عزاداری 30 هیأت پایگاه های بسیج محلات محمدشهر در ماه محرم