مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-18اقتصادي

تخریب 80 درصد سردهنه های کشاورزی رضوانشهر در اثر سیل


فرماندار رضوانشهر با اشاره به خسارت های بارش های سیل آسا در این شهرستان گفت: براثر بارش شدید باران، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در این شهرستان علاوه بر آسیب به شالیزارها، - سید نادر صفوی میرمحله امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خسارت های سیل طی روزهای اخیر در شهرستان اظهار کرد: از مجموع 44 سردهنه کشاورزی در این شهرستان هم اکنون 35 مورد در مسیر اصلی سیلاب روزهای اخیر به طور کامل تخریب شده و کلیه سردهنه های بخش پره سر این شهرستان در مسیر رودخانه های شفارود و دیناچال از بین رفتند.

وی از پیگیری ها جهت بازسازی فوری سردهنه های کشاورزی تخریب شده براثر سیلاب اخیر خبر داد و افزود: باید سردهنه های تخریب شده سریعاً بازسازی و در کوتاه ترین زمان ممکن دوباره آب گذاری شوند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رضوانشهر با اشاره به سایر سردهنه هایی که از تخریب سیل در امان مانده اند را عموماً بتنی عنوان کرد و گفت: این تعداد سر دهنه کشاورزی در مسیر رودخانه چافرود واقع در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه این بارش ها همچنین بر اساس اعلام جهاد کشاورزی شهرستان به بخش زیادی از شالیزارها خسارت زده و موجب خوابیدگی (وِرس) ساقه های برنج شده، افزود: این خسارت ها هنوز  برآورد نشده و طی چند روز آینده بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 80 درصد سردهنه های کشاورزی رضوانشهر در اثر سیل

تخریب 80 درصد سردهنه های کشاورزی رضوانشهر در اثر سیل