مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24اقتصادي

گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: تالاب بین المللی گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا لاهیجان زاده ظهر شنبه در جلسه با معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیر حوضه آبریز زاینده رود، اظهار داشت: سرمایه گذاری کلانی با مصوبه دولت صورت گرفت و 600 جلسه کارشناسی در سطح استانی و 70 جلسه ملی برگزار و ماحصل آن یک نقشه راه برای مدیریت و منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود تا سال 1404 شد و ما این موضوع را قطعاً پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه قرار بود ستاد ملی احیای زاینده رود با حضور رییس جمهوری تشکیل شود، خاطرنشان کرد: براساس قانون حفاظت از تالاب ها تعیین نیاز آبی تالاب ها بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست و تأمین حقابه ها وظیفه وزارت نیرو است.

لاهیجان زاده ابراز داشت: محیط زیست سال 1391 در جلسه ای برای یکی از تالاب های جنوب غرب کشور هشدار داد که با بستن آب رودخانه ها کرخه کانون گردوغبار به وجود آید در آن جلسه هیچ توجهی نشد اما هورالعظیم تبدیل شد به کانون وحشتناک گردوغبار که همه دولت که بسیج شد نتوانست کاری کند.

لاهیجان زاده تصریح کرد: 176 میلیون مترمکعب حقابه تالاب را در برنامه منابع و مصارف می نویسند اما بعد سد رودشتین را می بندند و در جلسات می گویند آب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است

گاوخونی به کانون گرد و غبار تبدیل شده است