مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-08بين الملل

ارتش اوکراین قادر به بهره مندی از بمب های خوشه ای نیست


افسر بازنشسته ارتش آمریکا می گوید افسران و نظامیان اوکراین به علت نداشتن آموزش کافی، قادر به بهره مندی از توانایی و قدرت بمب های خوشه ای نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانیل دیویس ، افسر بازنشسته ارتش آمریکا و تحلیل گر سیاسی در واکنش به تصمیم آمریکا برای تجهیز ارتش اوکراین به بمب های خوشه ای با انتشار یادداشتی در وب سایت 19fortyfive تأکید کرد نیروهای مسلح اوکراین به دلایل مختلف نمی توانند در میدان جنگ از این تسلیحات جدید آمریکا به درستی بهره مند شوند.

وی دراین باره تشریح کرد که بنا بر تجربه ام می گویم که مهمات و بمب های خوشه ای بسیار قدرتمند هستند، اما این مهمات به خودی خود نمی توانند در میدان جنگ،، توازن قوا را به نفع اوکراین تغییر دهند.

نیروهای مسلح اوکراین به علت فقدان آموزش نظامی، نبود تجربه مناسب در بین افسران و کمبود زمان برای ایجاد تشکیلات منسجم و مجهز تسلیحات ترکیبی، قادر به بهره مندی از این تسلیحات نیستند.

دانیل دیویس در ادامه نوشت: مهم نیست قدرت انفجاریِ این بمب ها چقدر است، مسئله این است که نمی توانند شرایط کنونی جنگ را تغییر بدهند؛ همین گزاره درباره جنگنده های اف-16 و موشک های دوربرد هم صادق است که قرار شده تا پایان سال در دسترس ارتش اوکراین قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اوکراین قادر به بهره مندی از بمب های خوشه ای نیست

ارتش اوکراین قادر به بهره مندی از بمب های خوشه ای نیست