مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13سياسي

انتقاد فرمانده سپاه نینوای گلستان از کمبود البسه عفاف و حجاب در بازار


فرمانده سپاه نینوا با انتقاد از وضعیت برخی البسه موجود در بازار پوشاک گفت: اینکه یک خانم بخواهد یک لباس در تراز دین اسلام خریداری کند و به سختی آن را در بازار پیدا کند، - ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با انتقاد از وضعیت برخی البسه موجود در بازار پوشاک گفت: اینکه یک خانم بخواهد یک لباس در تراز دین اسلام خریداری کند و به سختی آن را در بازار پیدا کند، پذیرفتنی نیست.

سردار علی ملک شاهکوهی امروز پنجشنبه 22 تیر در همایش طلایه داران عفاف و حجاب در دانشکده مائده گرگان ضمن تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: پرداختن به این مسئله مختص فرد خاصی نیست و اعتقاد ما به عفاف و حجاب یک مبنای محکم بر اساس تعالیم مکتب وحی دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حفظ حجاب و داشتن عفاف دستور صریح خداوند متعال در قرآن کریم است، گفت: دشمنان ما امروز این عرصه را با شدت مورد هجمه قرار داده اند تا به زن ایرانی و بنیان خانواده را آسیب برسانند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تصریح کرد: همه کسانی که در عرف معمول جامعه به آنها کم حجاب می گویند هم فرزندان جامعه ما هستند اما کسانی که از روی عمد کشف حجاب می کنند و با اقداماتی سازمان یافته بدنبال تحقق مقاصد دشمن در کشور هستند، تکلیفشان فرق می کند و اصلا با آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرمانده سپاه نینوای گلستان از کمبود البسه عفاف و حجاب در بازار

انتقاد فرمانده سپاه نینوای گلستان از کمبود البسه عفاف و حجاب در بازار