مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-24اقتصادي

احیای 6 واحد راکد استان گلستان در دولت سیزدهم


رییس سازمان صمت گلستان بر حمایت از واحدهای فعال در حوزه دانش بنیان و به ویژه تولید داروهای خاص تأکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان واحدهای تولیدی ارزشمندی هستند که با بازدهی حداکثری موجب رشد و توسعه استان خواهند شد.

- درویشعلی حسن زاده عصر شنبه 3 تیرماه در جمع اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات تبصره 18 سال 1401 هنوز شروع نشده و اولویت پرداخت این تسهیلات با کسانی است که در سال گذشته تشکیل پرونده داده اما موفق به دریافت تسهیلات نشده اند.

وی با بیان اینکه تبصره 18 سال گذشته نرخ پایین داشته و بر اساس شرایط ویژه ای پرداخت می شود، گفت: تسهیلات واحدهای صنعتی از محل رونق تولید و منابع داخلی بانک ها با سود تعریف شده توسط آن ها پرداخت می شود که کارمزد آن 23 درصد است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با توضیح اینکه هر وزارتخانه با دو یا سه بانک در حوزه تبصره 18 قرار داد می بندد و بر اساس آن منابع خود را در اختیار بانک قرار می دهد و بانک نیز باید یک سهم آورده دو برابری را داشته باشد تا تسهیلات را پرداخت کند، افزود: طبق قرارداد، پرونده افرادی که متقاضی وام تبصره 18 بودند را به بانک ارجاع داده و بانک نیز بر حسب اولویت افرادی که زودتر تشکیل پرونده داده بودند منابع را پرداخت کرد، بنابراین کسانی که نوبت آن ها پس از پایان منابع با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 6 واحد راکد استان گلستان در دولت سیزدهم

احیای 6 واحد راکد استان گلستان در دولت سیزدهم