مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-03اقتصادي

تنظیم بازار و پیشگیری از سودجویی ها تکلیف بدنه اقتصادی دولت است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله تنظیم بازار و پیشگیری از سودجویی ها مهم ترین برنامه ای است که بدنه اقتصادی دولت باید خود را به آن مکلف بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی که با حضور امیررضا رجبی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران اقتصادی استان به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مسئله معدن‎خواری موضوعی است که از زمان قاجار در ایران وجود داشته و امروز به مافیای سازمان یافته ای تبدیل شده که در شبکه سوءبرداشت از منابع معدنی و کشف منابع جدید حتی از دولت پیشی می گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اینکه یک سرمایه گذار بیش از 300 میلیارد تومان در یک معدن استان سرمایه گذاری کرده، موضوعی است که باید مورداستقبال قرار بگیرد اما سرچشمه همه مفاسد از جایی آغاز می شود که ثمره استخراج معادن استان به خارج از کشور صادر شود.

معدن داران باید ملزم شوند که محصول خود را در داخل کشور و ترجیحاً داخل استان مصرف کنند زیرا چرخه قاچاق یا صادرات غیرقانونی معادن باعث شده تا سوداگرانی در این جریان به ثروت برسند که ثمره ثروت و سرمایه خود را هم در خارج از کشور سرمایه گذاری می کنند و به عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار و پیشگیری از سودجویی ها تکلیف بدنه اقتصادی دولت است

تنظیم بازار و پیشگیری از سودجویی ها تکلیف بدنه اقتصادی دولت است