مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-18سياسي

هدف قیام عاشورا احیای اسلام بود


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه هدف قیام عاشورا احیای اسلام بود، گفت: جوانمردی، ایثار، فداکاری و گذشت از درس های قیام امام حسین (ع) برای ما است.

- رشت- سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه هدف قیام عاشورا احیای اسلام بود، گفت: جوانمردی، ایثار، فداکاری و گذشت از درس های قیام امام حسین (ع) برای ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: عاشورا یک واقعه تلخ در صفحات تاریخ نیست بلکه جریانی ادامه دار است و قیام امام حسین (ع) هر روز پرفروغ تر می شود که ریشه در الهی بودن قیام دارد، قیامی که سبب ماندگاری اسلام شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها به تاسی از این قیام توانستند هم اسلام را زنده نگهدارند و هم با اقتدار در مقابل بزرگترین استکبارهای جهان بایستند و مبارزه کنند، افزود: جوانمردی، ایثار، فداکاری و گذشت از درس های قیام امام حسین (ع) برای ما است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه قیام عاشورا در دوران هشت سال دفاع مقدس تکرار شد، بیان کرد: در دفاع مقدس همه در مقابل اسلام ایستادند اما در نهایت کسانی که ایثار و قله هایی از فضیلت ها را خلق کردند و این فضائل تا امروز بر پیکره بشریت جاری و ساری شده و همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف قیام عاشورا احیای اسلام بود

هدف قیام عاشورا احیای اسلام بود