مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-07سياسي

وحدت شیعه و سنی عامل نافرجامی توطئه هاست


امام جمعه موقت تهران در گنبدکاووس وحدت شیعه و سنی در کشور را مبین نافرجام بودن توطئه دشمنان دانست و گفت: شیعه و اهل سنت در محبت به عترت متحد هستند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه موقت تهران در گنبدکاووس وحدت شیعه و سنی در کشور را مبین نافرجام بودن توطئه دشمنان دانست و گفت: شیعه و اهل سنت در محبت به عترت متحد هستند.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز جمعه 16 تیرماه 1402 در نشست صمیمی علمای شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه محبت به عترت محور وحدت است، اظهار کرد: شیعه و اهل سنت در محبت به عترت متحد هستند و 15 کتاب از علمای اهل سنت در مناقب امام علی(ع) نوشته شده و برخی از علمای اهل سنت برای بیان این مناقب جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شعرای زیادی از اهل سنت در عشق به امام علی(ع)، اهل بیت(ع)، عاشورا و واقع کربلا شعر سرودند، ادامه داد: مسلمانان شیعه و سنی اهل بیت(ع) را دوست دارند؛ مگر می شود فرزندان پیامبر اسلام(ص) را دوست نداشت و به آنان محبت نکرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانات امام راحل که فرمود غدیر به ما پیروی را آموخت و این جلسه اعلام کرد که همگی پیرو مقام معظم رهبری هستند، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیث سقلین فرمودند من در میان شما دو امانت نفیس و گران بها می گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترتم است و تشکیل مجمع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و سنی عامل نافرجامی توطئه هاست

وحدت شیعه و سنی عامل نافرجامی توطئه هاست