مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:502023-06-23بين الملل

هراس تل آویو از عملیات های ضد صهیونیستی مصری ها به خطوط هوایی رسید


رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که با افزایش سطح تهدیدهای امنیتی در منطقه سینای مصر علیه صهیونیست ها احتمالا پروازها از سرزمین های اشغالی به شرم الشیخ متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری  از بحران در روابط بین مصر و رژیم صهیونیستی در ارتباط با خط پرواز مستقیم بین تل آویو و بندر توریستی شرم الشیخ در جنوب منطقه سینای مصر خبر می دهند.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که یک سال پس از راه اندازی خط پرواز مستقیم بین رژیم صهیونیستی و منطقه سینا در مصر که با هدف رونق گردشگری و تقویت روابط قاهره-تل آویو صورت گرفته بود، حالا بحث هایی در داخل کابینه اسراییل بر سر ادامه فعالیت این خط به وجود آمده است.

وبسایت خبری عبری زبان کیبا اعلام کرد که ممکن است پروازهای مستقیم اسراییل به سینا متوقف شود.

روز پنجشنبه نیز یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی گفت که  هفته آینده در وزارت امور خارجه این رژیم در مورد ادامه پروازهای مستقیم به شرم الشیخ در جنوب سینا بحث داخلی خواهد شد و  در جریان بحث، تمامی نتایج مختلف این پروازها از منظر امنیتی و سیاسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مسئول صهیونیست توضیح داد که تصمیم برای گسترش پروازها به مصر با راه اندازی خطی از اسراییل به مقصد شرم الشیخ حدود یک سال و نیم پیش در دوره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس تل آویو از عملیات های ضد صهیونیستی مصری ها به خطوط هوایی رسید

هراس تل آویو از عملیات های ضد صهیونیستی مصری ها به خطوط هوایی رسید