مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-28اقتصادي

40 هزار متر مربع از راه های روستایی و عشایری ایلام تعریض و بهسازی شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از 40 هزار مترمربع از راه های عشایری و روستایی ایلام تعریض و بهسازی شدند، گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر 20 میلیارد ریال بوده است.

- محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری، بیش از 15 هزار متر مکعب گابیون، آبنما و غیره در مسیر آبراهه ها و مسیل ها در مناطق روستایی استان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه سازه های آبخیز نقش مهمی در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان دارد، تصریح کرد: شرکت گاز استان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به احداث 15 هزار مترمربع مکعب گابیون و آبنما نموده است که در جهت کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: 187 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال واگذار شده است.

کشاورز افزود: از این تعداد 30 مورد مددجویان بهزیستی، 96 مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و 61 مورد خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،اماکن مذهبی و آموزشی و مساجد در سطح استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار متر مربع از راه های روستایی و عشایری ایلام تعریض و بهسازی شد

40 هزار متر مربع از راه های روستایی و عشایری ایلام تعریض و بهسازی شد