مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-20اقتصادي

علت مشکل آب شرب شهر بخشایش


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به افت آب های زیرزمینی و افزایش مصرف در چند سال اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین و پایداری آب مشترکان در شهر بخشایش نسبت به مطالعه و انجام اقدامات لازم مبادرت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به انتشار مشکلات آب شرب شهر بخشایش در شبکه های اجتماعی با اشاره به خدمات رسانی در زمینه تأمین آب این شهر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در قالب 2400 انشعاب آب خدمات مربوط به تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای 6700 نفر را در شهر بخشایش ارائه می نماید .

وی با اشاره به بروز تنش آبی در شهر بخشایش گفت: در چند سال اخیر بدلیل افت آب های زیرزمینی و افزایش مصرف شهروندان در ایام پیک مصرف شاهد بروز افت فشار و گاهاً قطعی موقتی در شبکه آب هستیم که دراین خصوص نسبت به مطالعه و انجام اقدامات عمرانی اعم از حفر و تجهیز چاه های جدید و نیز تأمین آب از طریق چاه های استیجاری اقدام می شود.

خانی افزود: در سال جاری برای تأمین آب سالم و بهداشتی در این شهر نسبت به حفر یک حلقه چاه اقدام شده بود که در آزمایشات انجام یافته بدلیل شوری و سختی زیاد عملاً امکان بهره برداری میسر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مشکل آب شرب شهر بخشایش

علت مشکل آب شرب شهر بخشایش