مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-23سياسي

قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش های انقلاب اسلامی است


قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش های انقلاب اسلامی است که شهید دکتر بهشتی قوه ای با قوانین مستقل و متکی به وحی را تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک حجت الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای تشکیل دست به اصلاحات ساختاری همچون اخراج مستشاران آمریکایی از کشور، تشکیل نظام اسلامی و بستن سفارت های آمریکا و اسراییل زد که از موارد ریزش های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه که انقلاب اسلامی رویش هایی هم دارد، افزود: بازگشایی سفارت فلسطین در 45 سال پیش یکی از رویش های انقلاب است و آن زمان که این حرکت انجام شد کسی باور نمی کرد زمانی جوانان فلسطینی در منطقه جنین آنقدر عرصه را بر نظامیان سفاک صهیونیستی تنگ کنند که این رژیم منحوس برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده در فضا شود.

رمضانی تصریح کرد: جوانان فلسطینی با تکیه بر اسلام وارد این میدان شدند و این اتفاقات قدرت ایمان آن ها را نشان می دهد که خدا وعده آن را به همه ما داده است و به قول مقام معظم رهبری سران رژیم صهیونسیتی حق دارند نگران ندیدن 80 سالگی رژیم منحوس شان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش های انقلاب اسلامی است

قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش های انقلاب اسلامی است