مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:262023-07-16سياسي

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در نشستی خبری با خبرنگاران که به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس شورای نگهبان با حضور رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه برگزار شد با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای برخاسته از انقلاب اسلامی است که  امامین انقلاب اسلامی بارها و بارها بر حفظ شأن و جایگاه این نهاد انقلابی تأکید داشتند.

وی افزود: براساس قانون اساسی شورای نگهبان به عنوان حافظ قانون اساسی در کشور نقش آفرین است و این هم مختص انقلاب اسلامی نیست و در همه کشورها چنین نهادی با عناوین دیگری مثل دادگاه قانون اساسی وجود دارد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شورای نگهبان  نظارت بر انتخابات است که شورای نگهبان در گذشته این رسالت را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: متأسفانه عده ای تحت تأثیر هیاهوهای بیگانگان و اجانب به ویژه در ایام نزدیک به انتخابات ها علیه شورای نگهبان موضع می گیرند و اظهارنظر می کنند که البته اینها کسانی هستند که می توان آن ها را نابالغان  سیاسی نامید، زیرا کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده باشند نهادهای سیاسی حاکم بر کشور را می پذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است