مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-16حوادث

رفع تصرف 5 هزار متر از زمین های ملی در هریجان چالوس


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان چالوس گفت: 5000 مترمربع از اراضی ملی منطقه هریجان رفع تصرف شد.

- ایسنا/مازندران سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان چالوس گفت: 5000 مترمربع از اراضی ملی منطقه هریجان رفع تصرف شد.

عبدالله شمس ناتری امروز در گفت وگویی اظهارکرد: با تلاش واحد حقوقی و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و مسئول و مامورین واحد منابع طبیعی وآبخیزداری مرزن آباد و دستور قضایی به استناد تبصره ذیل ماده 55 قانون پنج هزار مترمربع از اراضی ملی منطقه هریجان مرزن آباد رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه چندین نفردر این زمینه شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: با زمین خواری، رسیدگی ویژه به حفظ و حراست از انفال الهی و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال از اقدامات مهمی است که دستگاه قضایی با این اداره برابر قانون حفاظت از انفال و منابع طبیعی با متخلفان برخورد می شود.

جمعی از قشرهای مختلف مردم روستای مذکور با شنیدن خبر آزادسازی اراضی ملی ضمن قدردانی از اقدام مسئولان قضایی و منابع طبیعی خواستار تداوم این همکاری ها شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حفاظت و حراست از منابع طبیعی را یک وظیفه عمومی خواند و یادآور شد: مردم و طبیعت دوستان هرگونه آتش سوزی، تخریب و تجاوز به عرصه های ملی و طبیعی را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 هزار متر از زمین های ملی در هریجان چالوس

رفع تصرف 5 هزار متر از زمین های ملی در هریجان چالوس