مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-26بين الملل

داووس تابستانیِ چین/ سیاستهای مساوات طلبان پکن برای توسعه


دولت چین در راستای سیاست توسعه مساوات طلبانه در عرصه جهانی، روز شنبه نشست «تیان جین» موسوم به داووس تابستانی را با میزبانی از نخست وزیران چهار کشور مختلف آغاز می کند.

- دولت چین در راستای سیاست توسعه مساوات طلبانه در عرصه جهانی، روز شنبه نشست تیان جین موسوم به داووس تابستانی را با میزبانی از نخست وزیران چهار کشور مختلف آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه چینی گلوبال تایمز به اشاره به سفر نخست وزیران چهار کشور منطقه شرق دور در میانه گرمای شدید تابستانی حاکم بر چین، نوشت که چین وارد فصل دیگری از فصل شلوغ دیپلماتیک شده است.

بر اساس این گزارش نخست وزیران بارابادوس، مغولستان، نیوزلند و ویتنام به دعوت همتای چینی خود برای شرکت در چهاردهمین نشست تیان جین که به داووس تابستانی هم معروف است، به پکن آمده ‏اند.

شهر داووس واقع در سوییس هر ساله میزبان یک نشست غیر رسمی اما بسیار مهم به نام مجمع جهانی اقتصاد است که در آن شخصیتهای تاثیرگذار جهانی درباره روندهای حاکم بر اقتصاد بین الملل به تبادل نظر می پردازند و بسیاری با توجه به نقش مهم سوییس در بانکداری بین‏ المللی این نشست را از عوامل برتری ‏ساز سیاستهای مالی مطلوب غرب می‏ دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داووس تابستانیِ چین/ سیاستهای مساوات طلبان پکن برای توسعه

داووس تابستانیِ چین/ سیاستهای مساوات طلبان پکن برای توسعه