مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:002023-07-17سياسي

800 تن ارزاق بین هیئت های مذهبی استان بوشهر توزیع شد


رییس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر گفت: 600 تن برنج، 75 تن گوشت و 150 تن شکر ویژه محرم و صفر در بین هیئت ها و موکب های استان توزیع شد.

- حسین حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه محرم همایش میثاق عاشوراییان در شهرستان های بوشهر، دشتستان، کنگان و دیر برگزار شده است و فردا نیز همایش میثاق عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در مصلای جمعه اهرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه حسینیه حماسه در تالار لیان بوشهر اضافه کرد: به منظور برنامه ریزی لازم برای محرم نشست های متعددی با صدا و سیما، نیروی انتظامی، سازمان جهاد و اوقاف و امور خیریه استان داشته ایم.

رییس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری همایش میثاق عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در خورموج افزود: هزار و 200 هیئت، مسجد و حسینیه در سراسر استان نسبت به برگزاری مراسم محرم اقدام می کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در همه شهرها و روستاهای پرجمعیت استان بوشهر در روز جمعه این هفته ادامه داد: سوگواره اعلی من العسل در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت برگزار می شود.

حیدری با اشاره به برگزاری تجمع عظیم عاشوراییان در روز جمعه آینده در مصلای جمعه شهرهای استان بوشهر بیان کرد: مراسم و برنامه ها با محوریت مردم برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 تن ارزاق بین هیئت های مذهبی استان بوشهر توزیع شد

800 تن ارزاق بین هیئت های مذهبی استان بوشهر توزیع شد