مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-22اقتصادي

راه اندازی خانه محیط زیست در 2 واحد صنعتی خراسان جنوبی


با راه اندازی 2 خانه محیط زیست در واحدهای صنعتی مس قلعه زری و طلای شادان شهرستان خوسف زمینه بهره گیری از ظرفیت صنایع در انجام فعالیت های زیست محیطی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، خانه های محیط زیست دو احد صنعتی مس قلعه زری و طلای شادان در این شهرستان با هدف بهره گیری از ظرفیت صنایع در انجام فعالیت های زیست محیطی افتتاح شد.

محمد دادی، رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف در مراسم راه اندازی این دو خانه محیط زیست معدنی اظهارداشت: در راستای سیاست های مردمی سازی فعالیت های محیط زیست دو خانه محیط زیست در واحدهای صنعتی مسن قلعه زری و طلای شادان خوسف  افتتاح و راه اندازی شد.

وی افزود: هدف سازمان محیط زیست در تشکیل این خانه ها، نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است تا حساسیت نگهداشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهرهای سالمتری دسترسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار خانه محیط زیست برون سازمانی در شهرستان خوسف راه اندازی شده است بیان داشت: خانه های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی سازی فعالیت های این حوزه و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه گری است که منجر می شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه محیط زیست در 2 واحد صنعتی خراسان جنوبی

راه اندازی خانه محیط زیست در 2 واحد صنعتی خراسان جنوبی