مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-25دانش

افزایش سالانه یک هزار و 500 نفر به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم در حاشیه بازدید از خوابگاه 51 واحدی دانشگاه حکیم سبزواری که در آستانه افتتاح قرار دارد، - معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم در دانشگاه حکیم سبزواری اعلام کرد: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه های کشور 220 هزار نفر است که طی سال تحصیلی گذشته یک هزار و 500 نفر به خوابگاه اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم در حاشیه بازدید از خوابگاه 51 واحدی دانشگاه حکیم سبزواری که در آستانه افتتاح قرار دارد، گفت: صندوق رفاه وزارت علوم در حد توان و بر مبنای مصوبات، برای تجهیز خوابگاه ها به ازای هر نفر دانشجوی 50 میلیون ریال هزینه می کند.

حاج جباری گفت: در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، احداث خوابگاه های متأهلی نیز مورد توجه بیشتر وزارت علوم قرارگرفته است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: صندوق رفاه مسئولیت و تکلیفی در زمینه ساخت خوابگاه نداشته، اما دانشگاه های که پای کار بوده و در مسیر اجرای قانون از محل درآمد های اختصاصی و داخلی خود برای احداث خوابگاه های مورد نیاز ورود کنند این نهاد نسبت به تامین تجهیزات مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سالانه یک هزار و 500 نفر به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی کشور

افزایش سالانه یک هزار و 500 نفر به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی کشور