مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-20حوادث

زباله های قابل اشتعال را در طبیعت رها نکنید


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: افزایش سفرهای طبیعت گردی شهروندان در روزهای گرم سال نیازمند رعایت نکات ایمنی است که هم سفر به خوشی تمام شده و هم از آتش سوزی در مراتع، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: افزایش سفرهای طبیعت گردی شهروندان در روزهای گرم سال نیازمند رعایت نکات ایمنی است که هم سفر به خوشی تمام شده و هم از آتش سوزی در مراتع، گردشگاه های طبیعی و باغ ها جلوگیری شود.

سید مصطفی محتشمیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهروندان در زمان سفرهای برون شهری به کمپ های تفریحی و تفرجگاه های طبیعی، با رعایت نکات ایمنی در برافروختن آتش در محل مناسب، از رها کردن زغال روشن و زباله های قابل اشتعال خودداری کرده و آتش را به طور کامل با آب خاموش کنند.

وی با اشاره به افزایش آتش سوزی فضای سبز و مراتع در روزهای گرم سال، افزود: سبزه ها و علفزارها در فصل تابستان تبدیل به بوته های خشک می شود که آمار حوادث نشان می دهد که کوچک ترین سهل انگاری و خطای انسانی می تواند ضریب احتمال آتش سوزی در زمین های کشاورزی و مراتع را افزایش دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: هرگونه سهل انگاری مردم و بی توجهی نسبت به رعایت اصول ایمنی، می تواند منجر به حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های قابل اشتعال را در طبیعت رها نکنید

زباله های قابل اشتعال را در طبیعت رها نکنید