مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-04سياسي

ایران در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد


نماینده ولی فقیه در سازمان تات گفت: کشور ایران هم اکنون در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد به طوری که صریحاً قد علم کرده و مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی صبح سه شنبه در بازدید از مؤسسه رازی و جلسه با اعضای هیأت رییسه با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مؤسسه رازی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به فرمایشات امام علی (ع) اساس اسلام علم است و دشمنان نیز با درک این موضوع، مراکز علمی و نیروی انسانی و محققان این مراکز را نشانه گرفته اند و تلاش می کنند بی دینی را مانند غرب رواج دهند.

وی بیان کرد: کشور ایران هم اکنون در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد به طوری که صریحاً قد علم کرده و مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می کنند و این به دلیل رشد علمی کشور است.

نماینده ولی فقیه در سازمان تات تصریح کرد: حیطه فعالیت های مؤسسه رازی بی نظیر و بی بدیل است و نباید مأیوس شوید، در کشور همیشه این نیاز به شما احساس می شود که گاهی محسوس و گاهی نامحسوس است، ما نیز این اهمیت را میان مسئولان تکرار و یادآوری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد

ایران در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد