مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-27سياسي

دستگاه های اجرایی مهم ترین مجموعه در زمینه امید بخشی در جامعه هستند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی دوشنبه شب، 5 تیر، در جمع فرماندهان بسیج ادارات استان اظهار کرد: فلسفه وجودی ما در اقشار، تاثیرگذاری در آن قشر است که بسیار مبارک است و اگر از این فلسفه و هدفی که تایین شده فاصله بگیریم متضرر خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های امام راحل گفت: امام خمینی رحمت الله علیه توانست با ویژگی خاص و بی نظیری که داشتند تحولات عظیمی در سه سطح ایران، اسلام و جهان بوجود بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: توان سخت افزاری امام در راه مبارزاتشان به قلم و کاغذ خلاصه می شد اما ایشان با توان نرم افزاری خود توانست در راه خود پیروز شود.

ایمان و امید توان نرم افزاری امام راحل در مبارزه با دشمنان این بود که توانست با این ابزار نرم چنین تحولات عظیمی را رقم بزند.

شفایی تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب هویت نداشت، به گونه ای که شاه این کشور از خود هیچ اختیاری نداشت؛ جهان اسلام هم پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هویت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مهم ترین مجموعه در زمینه امید بخشی در جامعه هستند

دستگاه های اجرایی مهم ترین مجموعه در زمینه امید بخشی در جامعه هستند