مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:562023-06-24سياسي

همدردی نماینده ولی فقیه با بازماندگان تصادف یاسوج و انتقاد از اهمال دستگاه ها


حجت الاسلام معین الدین دهقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت درگذشت چند نفر از هموطنان در سانحه دلخراش تصادف تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: یکی از دلخراش ترین حوادث سالهای اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که واقعاً دل هر انسانی را به درد می آورد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به خانواده های درگذشتگان و همچنین مردم استان گفت: حضرت آیت الله حسینی به سفر معنوی حج مشرف شده اند و به همین مناسبت تسلیت و همدردی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی چنین حادثه دردناکی باشند گفت: سالهای گذشته نیز نظیر این حادثه در همین نقطه اتفاق افتاد و نمی دانم که چرا مسئولان بعد از آن حادثه به فکر بهسازی و رفع مشکل بر نیامدند.

دهقان با ابراز انتقاد شدید از دستگاه های متولی همچون راه و شهرسازی و راهداری گفت: از این دستگاه ها گلایه مند هستیم چرا که آنها می بایست فکری به حال رفع این مشکل می کردند شورای ترافیک باید مصوبه برای این کار می داشت و آن را اجرا می کرد چرا که می دانستند این نقطه خطر ساز بوده و باید در ورودی شهر یاسوج چنین نقطه خطرآفرینی را رفع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی نماینده ولی فقیه با بازماندگان تصادف یاسوج و انتقاد از اهمال دستگاه ها

همدردی نماینده ولی فقیه با بازماندگان تصادف یاسوج و انتقاد از اهمال دستگاه ها