مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-15فرهنگي

دهگلان صاحب سالن پلاتو می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اقدام برای یاخت سالن پلاتو در دهگلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دهگلان، آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره نمایش های تک نفره دهگلان همزمان با هفته حجاب و عفاف با حضور فرماندار شهرستان دهگلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز پیشکسوتان، گروه های نمایشی، هنرمندان و جمع کثیری از علاقه مندان به هنرهای نمایشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان برگزار شد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم با قدردانی از ستاد برگزاری جشنواره، شورای سیاستگذاری و هیات های انتخاب، بازبینی و داوران جشنواره دهگلان، اظهار داشت: این جشنواره نماد توجه به جوانان و جوان باوری است و فرصتی را فراهم آورد تا جوانان در کنار پیشکسوتان، توانمندی های نمایشی خود را نشان دهند.

وی با اعلام اینکه این اولین جشنواره و رویداد تئاتری است که در شهرستان دهگلان برگزار می شود، گفت: جشنواره تئاتر مونولوگ دهگلان در راستای نقش دهی به جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی با بهره گیری از زبان نمایش برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به علاقه و درخشش هنرمندان دهگلان در جشنواره های مختلف و تلاش و پیگیری هنرمندان در خصوص برگزاری موفق این جشنواره ترتیبی اتخاذ خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهگلان صاحب سالن پلاتو می شود

دهگلان صاحب سالن پلاتو می شود