مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:512023-07-05فرهنگي

معاون وزیر ارشاد: 250 سالن سینما در 2 سال اخیر افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی کشور در دیدار با استاندار اصفهان، اظهار داشت: بحث نخست ما در سفرهای شهرستانی، عدالت محوری است.

وی افزود: در این راستا تلاش می کنیم تا امکانات موجود میان استان ها تقسیم شود و امکانات در تهران متمرکز نباشد زیرا شعار دولت سیزدهم، عدالت محوری و توزیع عادلانه امکانات در سراسر کشور است.

خزاعی عنوان کرد: اینگونه می توانیم در راستای تقویت زیرساخت ها و مسائل تولیدی استان به جمع بندی برسیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای عالی سینما، گفت: درصدد هستیم این شورا در استان ها نیز برگزار شود تا بودجه ها هدر نرود و به صورت متمرکز بتوانیم برای هر استان برنامه ریزی داشته باشیم تا آثار فاخر تولید شود.

وی عنوان کرد: این شورا می تواند مشکلات را در سطح استان و ملی حل کند از این رو با صلاح دید استاندار اصفهان شورای سینما مختص استان نیز تشکیل شود.

خزاعی با اشاره به مصوبات شورای عالی سینما، تصریح کرد: یکی از مصوبات این شورا در راستای حل کردن مشکل مسکن هنرمندان سینمایی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مصوبه دیگر در خصوص تجهیز امکانات دفاتر انجمن های سینمای جوان است که برای این مهم 180 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد: 250 سالن سینما در 2 سال اخیر افزوده شد

معاون وزیر ارشاد: 250 سالن سینما در 2 سال اخیر افزوده شد