مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

تنها راه ملت فلسطین، تداوم مقاومت تا پیروزی نهایی است


سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در حاشیه نشست پارلمان های آسیایی با علی فیصل نائب رییس مجلس فلسطین و عضو دفتر سیاسی جنبش دموکراتیک فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

- دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با نایب رییس مجلس فلسطین: تنها راه ملت فلسطین، تداوم مقاومت تا پیروزی نهایی است سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در حاشیه نشست پارلمان های آسیایی با علی فیصل نائب رییس مجلس فلسطین و عضو دفتر سیاسی جنبش دموکراتیک فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و بازتاب های جنگ اخیر در جنین بررسی شد و بر نحوه ی پشتیبانی و حمایت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید شد.

دو طرف در این دیدار بر وحدت تمامی گروه های فلسطینی تاکید کردند و تنها راه مقابل ملت فلسطین را تداوم مقاومت تا پیروزی نهایی دانستند.

همچنین علی فیصل ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت های مستمر از ملت فلسطین تاکید نمود که از آغازین روزهای انقلاب اسلامی رهبر جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان و انقلابی ایران با حمایت از فلسطین صفحه جدیدی از مبارزات را در مقابل ملت فلسطین گشودند و به طور قطع اگر امروز ملت فلسطین بر قله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ملت فلسطین، تداوم مقاومت تا پیروزی نهایی است

تنها راه ملت فلسطین، تداوم مقاومت تا پیروزی نهایی است