مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:462023-07-21سياسي

امام جمعه ساری: دشمنان و استکبار از فرهنگ شهادت می ترسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد:  جمعه آینده اقامه نماز جمعه همزمان با روز عاشورا برگزار می شود که تأکید بر حضور پرشور است.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام عزاداری محرم هم تشکر و هم تذکر دارم، گفت: مسؤولان امنیت مردم چه در محافل و مجالس و چه خانه و زندگی را حفظ کنند تا سرقت انجام نشود و از شورای تأمین استان یا شهرستان درخواست داریم به این مهم توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در محافل و مجالس امام حسین (ع) حرمت ها و شئونات اسلامی رعایت شود، خاطرنشان کرد: شعور ماه محرم حفظ شود و ورود با کشف حجاب جایز نیست و ما این را توهین به این مجالس می دانیم.

محمدی لایینی تصریح کرد: دشمنان ما هم می خواهند حرمت های قرآن و هم اهل بیت (ع) را از بین ببرند؛ نمونه اش قرآن سوزی در سوئد است که دو بار به نزدیک به 2 میلیارد از جمعیت کره زمین توهین کردند برای ما بسیار سخت است.

وی گفت: عصر  امروز راهپیمایی در محکومیت این حرکت کثیف انجام می شود و اعلام می کنیم که حرکت دولت سوئد را به شدت محکوم می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادأور شد: سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد مقابل تهاجم منافقین در مقابل بعثی ها از مناسبت های هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری: دشمنان و استکبار از فرهنگ شهادت می ترسند

امام جمعه ساری: دشمنان و استکبار از فرهنگ شهادت می ترسند