مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-19سياسي

فقر نیروی کار ماهر، فنی و علمی در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت صنایع مختلف در استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از اساسی ترین ظرفیت های استان وجود صنایع بزرگ و کوچک است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم امروز در دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: با تاکیدی که ریاست محترم جمهور به موضوع مهارت آموزی دارند، امیدوارم دانشگاه فنی و حرفه ای استان با توجه به زیست بوم آذربایجان شرقی در راستای مهارت آموزی گام بردارد و شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند به عنوان دانشگاه نسل چهارم نقش ایفا کند، تصریح کرد: براساس اهداف توسعه پایدار باید ملاحظات اجتماعی نیز در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد و در این راستا کوشا باشند.

خرم ادامه داد: در این مرحله تمام تلاش ما این است که دانشگاه در بخش مسئولیت اجتماعی انجام وظیفه کند؛ دانشگاه در ابتدا تنها وظیفه آموزش و اعطای مدرک دارد و هنگامی که از این مرحله عبور می کند با همکاری صنعت و مجموعه های اجرایی در محیط اجتماعی نقشی فراتر ایفا می کند.

وی با اشاره به فعالیت صنایع مختلف در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین ظرفیت های استان وجود صنایع بزرگ و کوچک است، اما به رغم وجود این ظرفیت گاهی با فقر نیروی کار ماهر، فنی و علمی مواجه هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر نیروی کار ماهر، فنی و علمی در آذربایجان شرقی

فقر نیروی کار ماهر، فنی و علمی در آذربایجان شرقی