مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-10بين الملل

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اربعین


در دیدار وزیر بهداشت عراق با رییس هلال احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دیدار شب گذشته میان وزیر بهداشت عراق با رییس جمعیت هلال احمر در تهران، با صدور مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اتاق های عمل و بخش های بستری عراق و توزیع انواع داروهای ایرانی در این کشور، ویژه ایام اربعین موافقت شد.

صالح مهدی الحسناوی وزیر بهداشت جمهوری عراق شب گذشته در تهران، با رییس جمعیت هلال احمر ایران دیدار کرد و پیرامون همکاری بیشتر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حسینی در اربعین 1402 گفت وگو و تبادل نظر شد.

صالح مهدی الحسناوی با درخواست پیر حسن کولیوند رییس جمعیت هلال احمر پیرامون صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در مراکز درمانی عراقی برای ایام اربعین موافقت کرد.

وی همچنین در مورد مجوز ورود داروهای ایرانی به خاک عراق گفت: در حال حاضر 89 قلم داروی ایرانی برای ورود و توزیع در خاک عراق ثبت و رجیستر شده است.

ثبت هر قلم دارو نیاز به طی فرآیندی خاص و زمان بر دارد اما در ایام اربعین از ورود همه ی داروهای ایرانی برای مصرف زائران حسینی استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اربعین

صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در اربعین