مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 02:552023-06-29فرهنگي

چهره هایی که خبرساز شدند


گزارشی از آمار سینما در بهار 1402 و اسامی 40 سینمای پرفروش، فیلم جدید ساعد سهیلی و علی نصیریان، معرفی بازیگران فیلم جدید مهران مدیری، گفت وگوهایی با سامان سالور، - جواد هاشمی و محیا دهقانی، حاشیه های منوچهر هادی و نیسان آبی اش، انتقاد هنرمندان رادیو به دستمزدشان، مجوز گرفتن معادی، مهدویان و جیرانی، نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی و حواشی آن، درگذشت چند هنرمند، جای پارک 200 هزار تومانی کنسرت علیرضا قربانی و گزارش هایی از کنسرت ها، تعیین حریم یک تپه تاریخی پس از تخریب 70 و  بازگشت سنگ نگاره ساسانی به ایران از جمله اخبار فرهنگی هنری این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این هفته، گزارشی از براساس گزارشی آماری از سوی موسسه سازمان سینمایی اعلام شد.

برگزاری جشن حافظ در مهرماه در ادامه، دبیر جشن حافظ از برگزاری بیست ودومین مراسم سینما و تلویزیون حافظ در مهرماه امسال خبر داد و این که تندیس حافظ بهترین فیلم کوتاه به جوایز این دوره اضافه شده است.

از فیلم جدید ساعد سهیلی و علی نصیریان تا بازیگران فیلم جدید مهران مدیری این در حالی است که که این روزها در حال فیلمبرداری است، معرفی شد.

این فیلم با بازی سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، مهران مدیری و جمعی دیگر از بازیگران تئاتر و سینما ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هایی که خبرساز شدند

چهره هایی که خبرساز شدند