مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:072023-07-22سياسي

مشارکت مردم با هلال احمر برای تهیه داروی زائران اربعین


در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائران مراسم اربعین حسینی(ع) همکاری کنند و داروهای سالم و مازاد بر مصرف خود را به شعب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی ، رییس سازمان داوطلبان گفت: این جمعیت همه ساله در مراسم اربعین حسینی (ع) خدمت به زائران را سرلوحه وظایف خویش قرار می دهد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر همواره برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در امور عام المنفعه و بشردوستانه اهتمام دارد و به همین منظور، سازمان داوطلبان در قالب طرح ملی مرهم زائر و برای تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز این مراسمِ جهانی و اجتماعِ انبوه، اعلامِ مشارکتِ عمومی می کند.

به گفته این مقام مسؤول عمومِ هموطنان،خیرین و حامیانِ حقوقی می توانند در راستای مسؤولیتِ اجتماعی خویش و همچنین خدمتِ دارویی و درمانی به زائرینِ اربعینِ حسینی (ع)، داروهای اهدایی خود را با لحاظ کردن شرایط خاص به تمام شعب شهرستانی، خانه های هلال و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تحویل کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: شرایط داروهای اهدایی نیز مطابق با شیوه نامه طرح مرهم زائر اعلام و ابلاغ شده است که مبتنی بر آن،داروها باید با بسته بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد،داروهای یخچالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم با هلال احمر برای تهیه داروی زائران اربعین

مشارکت مردم با هلال احمر برای تهیه داروی زائران اربعین