مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09سياسي

256حامی جدید طرح اکرام ایتام در هرمزگان جذب شد


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از جذب 256 حامی جدید طرح اکرام و محسنین این نهاد در پویش به عشق علی (ع) حامی ایتام شویم خبر داد.

- بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از جذب 256 حامی جدید طرح اکرام و محسنین این نهاد در پویش "به عشق علی (ع) حامی ایتام شویم" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید باسره پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که در همین راستا پویشی به نام به عشق علی (ع) حامی ایتام شویم در روز عید سعید غدیر خم در سراسر استان برگزار شد.

باسره افزود: در این پویش 256 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان هرمزگان ثبت نام کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تعداد 32 هزار و 980 حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند، یادآور شد: 16 هزار و 559 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان می باشد که از این تعداد هشت هزار و 153 فرزند یتیم و هشت هزار و 446 فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با قدردانی از همراهی کمک های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده های ایتام و محسنین، گفت: طی سه ماهه نخست امسال خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256حامی جدید طرح اکرام ایتام در هرمزگان جذب شد

256حامی جدید طرح اکرام ایتام در هرمزگان جذب شد