مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 06:552023-06-27اقتصادي

روند رو به رشد صادرات از مرزهای شوشمی و شیخ صله در بهار امسال


سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه،رشد صادرات کالا در سه ماهه نخست سالجاری از گمرک شوشمی را 24 درصد و از گمرک شیخ صله رایک درصد عنوان کرد.

- علی اصغر عباس زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سالجاری از طریق گمرک شوشمی 13 میلیون و 158 هزار و 552 دلار کالای صادراتی به وزن 103 هزار و 239 تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی 24 درصدی و از لحاظ وزن افزایش 34 درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی را سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی (از جمله گیوه،سبد و گهواره)، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی، نان شیرینی و.

عنوان کرد.

وی ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک شیخ صله در این مدت را 81 میلیون و 665 هزار و 676 دلار به وزن 160 هزار و 978 تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  از حیث ارزش رشد یک درصدی و از لحاظ وزنی کاهش 6 درصدی داشت است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی در این مدت از گمرک شیخ صله را کاشی و سرامیک،کارتن خالی، ظروف یک بار مصرف، بلورجات، شیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد صادرات از مرزهای شوشمی و شیخ صله در بهار امسال

روند رو به رشد صادرات از مرزهای شوشمی و شیخ صله در بهار امسال