مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-16فرهنگي

عرضه ترجمه «بیست تز در باب سیاست» در کتابفروشی ها


ترجمه کتاب «بیست تز در باب سیاست» نوشته انریکه دوسلِ فیلسوف، مورخ و متأله آرژانتینی-مکزیکی، توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

- ترجمه کتاب بیست تز در باب سیاست نوشته انریکه دوسلِ فیلسوف، مورخ و متأله آرژانتینی-مکزیکی، توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب بیست تز در باب سیاست نوشته انریکه دوسلِ فیلسوف، مورخ و متأله آرژانتینی-مکزیکی، به تازگی با ترجمه هومن کاسبی توسط نشر لگا منتشر و روانه بازار نشر شده است.

حقیقت دارد که فعالیت سیاسی به ویژه در کشورهای پسااستعماری تا حد زیادی فاسد شده است؛ زیرا نخبگان ما به مدت پانصد سال در جهت منافع متروپلیس های مسلط زمانه حکومت کرده اند.

به تازگی آمریکای لاتین شاهد نوعی بهار سیاسی بوده که از زمان زایش بسیاری از جنبش های اجتماعی جدید که در مجمع اجتماعی جهانی در پورتو الگره گرد هم آمده اند، رشد و گسترش یافته است.

این جنبش ها با انتخابات غیرمنتظره نستور کیرشنر، لوییس ایناسیو لولا دا سیلوا، هوگو چاوز، ایوو مورالس، تمثال جاویدان و معروف فیدل کاسترو و تمثال نمادین معاون فرمانده مارکوس، مقارن شده است.

این جنبش ها و رخدادها بازنمود نشانه هایی از امید است که رودرروی آن ها باید شروع به خلق نظریه جدیدی کنیم؛ تفسیری منسجم از تحول ژرفی که مردم ما تجربه می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ترجمه «بیست تز در باب سیاست» در کتابفروشی ها

عرضه ترجمه «بیست تز در باب سیاست» در کتابفروشی ها