مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-24اجتماعي

دریافت وجه در مدارس دولتی و هیات امنایی قانونی نیست


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: هیچ مدرسه دولتی و هیات امنایی هنگام ثبت نام مجاز به دریافت وجه نیستند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، خانم سیده عادله سجادی درباره دریافت وجه مدارس دولتی و هیات امنایی از والدین اظهار کرد: مدارس دولتی و هیات امنایی در زمان ثبت نام مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

وی افزود: مدارس دولتی و هیات امنایی صرفا می توانند برای کتاب های درسی براساس جدول مصوب به مدیران مدارس و بیمه دانش آموزی هزینه دریافت کنند که البته هنوز میزان مبلغ بیمه اعلام نشده است و علی الحساب مطابق نرخ سال گذشته دریافت می شود.

وی ادامه داد: اخذ وجه در مدارس دولتی پس از شروع سال تحصیلی برای برنامه های فوق برنامه امکان پذیر است، مدارس به این منظور باید برنامه ها را در جلسه اولیا و مربیان مطرح کنند، پس از تصویب در این انجمن باید مجوز منطقه هم دریافت شود و درنهایت اطلاع رسانی کامل و جامع در این خصوص از سوی انجمن اولیا و مربیان باید صورت گیرد.

وی یادآور شد: دریافت وجه در موضوع مشارکت های مردمی هم یک امر کاملا داوطلبانه و توأم با رضایت است و در این فرآیند مبلغی از سوی مدارس تعیین نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه در مدارس دولتی و هیات امنایی قانونی نیست

دریافت وجه در مدارس دولتی و هیات امنایی قانونی نیست