مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-01اقتصادي

وقتی زور شهرداری به تلویزیون شهری و تبلیغات غیرقانونی نمی رسد!


یکی از کسبه خیابان طالقانی اهواز بدون اخذ مجوز از شهرداری و بدون توجه به تذکر دستگاه های مسئول به صورت شخصی اقدام به بهره برداری از تلویزیون شهری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در مرکز شهر اهواز و وسط خیابان طالقانی نصب یک تلویزیون شخصی و تبلیغات خاص آن نگاه هر رهگذری را به خود جلب می کند آیا همه مغازه داران این راسته بازار می توانند یک تلویزیون شهری و شخصی نصب کنند و هر تبلیغ و پیامی بخواهند در آن به نمایش بگذارند؟  یکی از کاسبان خیابان طالقانی اهواز از یک سال گذشته بدون اخذ مجوز از شهرداری و دیگر دستگاه های مسئول به صورت شخصی اقدام به نصب تلویزیون شهری بر بالای درب مغازه خود کرده است.

اگر چه مالک این تلویزیون  بارها اخطار از سوی شهرداری منطقه یک و سازمان زیباسازی دریافت کرده است؛ اما بدون توجه به این تذکر و اخطارها همچنان از تبلیغات این تلویزیون بهره برداری می کند و ظاهرا خیالش راحت است که با وی برخورد نخواهد شد! چه فرقی دارد تلویزیون تبلیغاتی متعلق به کیست؟ خبرنگار فارس برای بررسی بیشتر ماجرا به صاحب این مغازه تماس گرفت اما وی وقتی متوجه شد تماس گیرنده خبرنگار است ضمن اینکه منکر فامیلی خود شد در پاسخ گفت: تلویزیون متعلق به بنده است یا خیر، چه فرقی دارد؟ شما اشتباه گرفتید و سپس بدون خداحافظی مکالمه را ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی زور شهرداری به تلویزیون شهری و تبلیغات غیرقانونی نمی رسد!

وقتی زور شهرداری به تلویزیون شهری و تبلیغات غیرقانونی نمی رسد!