مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-07اقتصادي

قطع برق شبکه بالاسری در خط 5مترو / تلاش برای اتصال برق ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت 10 صبح امروز 16 تیر ماه، نقص فنی در شبکه برق بالاسری در خط پنج منجر به اختلال در سرویس دهی بخشی از این خط شد گفت: - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط 5 مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد در خط 5 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت 10 صبح امروز 16 تیر ماه، نقص فنی در شبکه برق بالاسری در خط پنج منجر به اختلال در سرویس دهی بخشی از این خط شد گفت: این اتفاق باعث توقف دو قطار در حد فاصل ایستگاه کرج به سمت محمد شهر و گلشهر به سمت هشتگرد شد.

وی با تاکید بر این مهم که تلاش به منظور رفع خرابی از دقایق اولیه، آغاز شده است، تصریح کرد: تکنسین های فنی از دقایق اولیه نسبت به رفع خرابی و وصل برق اقدامات خود را شروع کرده اند.

زند با بیان این که اطلاع رسانی در ارتباط با رفع نقص فنی سیستم برق بالاسری و ازسرگیری سرویس دهی از طریق سایت این شرکت در دستورکار قرار دارد، گفت: سرویس دهی در حد فاصل ایستگاه گلشهر به هشتگرد به حالت عادی بازگشت، اما خدمات رسانی به مسافران در حد فاصل ایستگاه های گلشهر و کرج در این خط تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق شبکه بالاسری در خط 5مترو / تلاش برای اتصال برق ادامه دارد

قطع برق شبکه بالاسری در خط 5مترو / تلاش برای اتصال برق ادامه دارد