مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:472023-07-04سياسي

اقلیم کردستان عراق ظرفیت قابل توجهی برای صادرات کالا دارد


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اقلیم کردستان و خود کشور عراق را از جمله کشورهای دارای ظرفیت صادراتی از ایران دانست و گفت: حجم 60 میلیارد دلاری واردات اقلیم کردستان و نزدیکی به این منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی با بیان اینکه شرط حضور بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری تضمین بازگشت سرمایه است، اظهار کرد: کار مسؤولان در این حوزه رفع موانع است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به گشایش های روی داده در امر واردات هواپیماهای کوچک اشاره و تصریح کرد: صحبت هایی برای انجام پرواز از زنجان به تهران انجام شده که امیدوارم به مرحله عملیاتی برسد.

وی به موفقیت برقراری پرواز بین زنجان به مشهد با توجه به پر بودن ظرفیت ها اشاره و تاکید کرد: به نظر باید به تعداد پروازهای این مسیر اضافه شود.

طاهری برگزاری هدفمند جلسات را مورد تاکید قرار داد و گفت: به نظر فارغ از دستورالعمل ها، دعوت از مدیران باید به صورت هدفمند انجام شود و حضور این افراد منطبق با اهداف جلسه تنظیم شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تدوین قانون مربوط به دانش بنیان ها اشاره و تصریح کرد: این قانون 12 آیین نامه اجرایی دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیم کردستان عراق ظرفیت قابل توجهی برای صادرات کالا دارد

اقلیم کردستان عراق ظرفیت قابل توجهی برای صادرات کالا دارد