مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:062023-07-15سياسي

اصلاح سند مالکیت اراضی استان سمنان/ تصرف غیرقانونی جرم است


یکی از استان های همجوار سند 200 هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی صبح شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان، درباره تعیین حدود سرزمینی اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان، بیان کرد: سند مالکیت مساحت 200 هزار هکتار از اراضی به وسعت سرزمینی یکی از استان های همجوار صادر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از این اراضی دارای مراتع مرغوب است، افزود: اعاده این اراضی از طریق اصلاح سند مالکیت به استان سمنان یکی از موضوعاتی است که مسئولان ذی ربط بلافاصله باید صورت دهند.

ماجرای اراضی دربند رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی جدیت به خرج داده و اجازه تصرف نمی دهد، تاکید کرد: بخشی از زمین های دربند مهدیشهر علی رغم اینکه به عنوان اراضی ملی و مستثنیات مشخص شده اما به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

عبدالهی خواستار اعاده این اراضی به دولت شد و گفت: ارگان های ذی ربط به خصوص منابع طبیعی و جهاد و… باید در حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح سند مالکیت اراضی استان سمنان/ تصرف غیرقانونی جرم است

اصلاح سند مالکیت اراضی استان سمنان/ تصرف غیرقانونی جرم است