مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-19فناوري

اجرای 36 کیلومتر فیبرنوری پرظرفیت در شهرستان مرزی راز و جرگلان


در راستای بهبود کیفیت، پایداری ارتباطات و توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان مرزی راز و جرگلان، 36 کیلومتر فیبر نوری زمینی پرظرفیت در محدوده باغلق تا حسن آباد اجرا شد و به بهره برداری رسید.

- با هدف بهبود کیفیت، پایدارای ارتباطات و توسعه شبکه مخابراتی انجام شد؛ اجرای 36 کیلومتر فیبرنوری پرظرفیت در شهرستان مرزی راز و جرگلان ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات خراسان شمالی گفت: در راستای بهبود کیفیت، پایداری ارتباطات و توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان مرزی راز و جرگلان، 36 کیلومتر فیبر نوری زمینی پرظرفیت در محدوده باغلق تا حسن آباد اجرا شد و به بهره برداری رسید.

رسول علی اصغرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور پایداری شبکه و توسعه زیرساخت های مخابراتی، با تلاش و پیگیری همکاران مخابرات، 36 کیلومتر فیبر نوری زمینی پرظرفیت، جایگزین فیبر کم ظرفیت هوایی در مسیر باغلق تا حسن آباد شد.

خاطرنشان کرد: عملیات حفاری و اجرای این پروژه از زمستان سال گذشته آغاز شده بود که خوشبختانه طبق برنامه پیش بینی شده در تیر ماه سال جاری به پایان رسید.

وی یادآور شد: این مسیر، پیش از این دارای فیبر هوایی کم ظرفیت بود که دلایل مختلف از قبیل سرقت، سیلاب های فصلی و یا فرسودگی کابل ها، سبب می شد ارتباطات تلفن، موبایل و اینترنت منطقه دچار اختلال شده و کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 36 کیلومتر فیبرنوری پرظرفیت در شهرستان مرزی راز و جرگلان

اجرای 36 کیلومتر فیبرنوری پرظرفیت در شهرستان مرزی راز و جرگلان